Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 12 View Live

Clik here to view.

Azijos tigrai: Singapūras ir Honkongas (pirma dalis)

Nors Singapūrą aplankėme dar lapkričio pabaigoje, o Honkongą tik dabar, nusprendėme juos aprašyti viename straipsnyje. Šios dvi nedidelės valstybės Azijoje, tiksliau viena valstybė, o kita – labai...

Clik here to view.

Azijos tigrai: Singapūras ir Honkongas (antra dalis)

Štai ir antroji straipsnio dalis apie du Azijos tigrus – šį kartą įspūdžiai iš Honkongo. Tai oficialiai Kinijai priklausanti teritorija, bet tuo pačiu turinti ir labai plačią autonomiją. Pvz. į Kiniją...

Ūkanotas šiaurinis Vietnamas

Atšventus Naujuosius metus Honkonge buvo pats laikas keliauti į Vietnamą, kur, tiesą sakant, mes labiausiai laukėme visų išgirto gatvės maisto. Užbėgant už akių galime pasakyti, kad tikrai...

Vietnamo urvai ir imperatoriai

Iš Cat Ba salos patraukėme tiesiai į pietus link istorinės Vietnamo sostinės Hue. Iš salos persikėlėme keltu ir nuvažiavome į Hai Phong miestą, o ten mūsų laukė pirmasis naktinis autobusas Vietname....

Spalvingasis pietinis Vietnamas

Apniukęs šiaurinio Vietnamo dangus jau buvo spėjęs atsibosti, taigi nusprendėme iš Hue traukti tiesiai į pietinį Vietnamą, o jei tiksliau į Nha Trang kurortą. Taigi nieko nelaukę nusipirkome bilietus...

Savaitė Kambodžoje

Iš Vietnamo į Kambodžą patekome kiek neįprastai – plaukėme Mekongo upe iki sostinės Pnompenio. Tai buvo pirmasis vandens sienos kirtimas per visą mūsų kelionę, o visus kitus jau buvome išbandę –...

Clik here to view.

Tailando šiaurėje ir šiek tiek Bankoke

Ilgos kelionės autobusu jau buvo šiek tiek atsibodusios, taigi iš Kambodžos į Tailandą nusprendėme skristi. Greičiau, patogiau, na ir tik šiek tiek brangiau. Skrydis iš Siem Reap į Bankoką truko tik...

Nuostabios Tailando salos ir ne tokia nuostabi Pataja

Jau senokai buvome prie vandens, taigi buvo pats laikas traukti į Tailando pietus, pradedant nuo Patajos. Daugeliui gali kilti klausimas, ką mes toje Patajoje pametėme. Iš tikrųjų, tai nieko, o...

Clik here to view.

Trumpos atostogos Latvijoje ir Estijoje: šuolis su guma, pilys, festivalis ir...

Jau prabėgo beveik pusė metų nuo mūsų grįžimo į Lietuvą, tačiau tik dabar grįžtam prie savo blogo rašymo. Apkeliavus nemažą dalį pasaulio, dabar visai smagu grįžti ir pakeliauti Lietuvoje ar...

View Article

Pusė metų Lietuvoje be automobilio, ar tikrai jo reikia?

Prabėgo jau daugiau nei 6 mėnesiai nuo mūsų grįžimo į Vilnių, o automobilio taip ir neįsigijome. Prieš kelionę gyvenant Lietuvoje toks pasirinkimas atrodė sunkiai įsivaizduojamas, tuo metu alternatyvų...